En flom av glede og kreativitet.

Når en flom av glede og kreativitet forløser en glede som er så god at jeg ikke har ord for det. En glede som ikke noen kan ta i fra meg, en som jeg kan kalle for lykke i øyeblikket. En herlig følelse gir det meg. En følese av å mestre en ny teknikk, og nye oppgaver i livet. Jeg ser at jeg er og jeg kan gjøre noe helt unikt. Noe som bare er meg. Noe som bare jeg gjør. Det gjør godt. Man trenger ikke å gå i samme flyt som alle men prøve å være seg selv. Og utfordre seg selv. Jeg gjør det nå og bruker masse krefter mot missunnelse, og løse opp i egne fordommer og hva jeg klarer å gjøre. Det er mange som ikke forstår og som ikke tenker på at det er min rekreasjon i det å  være kreativ. Der kan jeg gjøre meg frisk. Har tenkt mye på den problemstillingen over det å bruke egen kreavtivitet til å gjøre meg til et bedre mentalt liv. Et liv der jeg og min fantasi står i sentrum. Det er så mye alvor i folks verden. Den virkelige. Den som vi alle skal være så seriøse i, men jeg vil ikke være en del av den. Kan ikke det heller ikke da helsa mi tilsier at jeg må roe ned tanker om å være normal. Jeg vil ikke bli normal og kjedelig. Men ha noen verdifulle dager i en kreativ verden.

Jeg skal legge ut nye bilder av bilder som jeg har sydd. Jeg har laget mange, noen blir bra og andre blir kjempebra!!!!

One response to this post.

  1. Posted by Rosa on 20.03.10 at 14:29

    Koselig å se deg blogge igjen, og koselig det du skriver. Er veldig enig med deg. Synes det kan bli for mye alvor, vi trenger litt liv og glede, humor osv. Leke litt:) Kos deg du, det gjør jeg også, viktig:) Klem

    Svar

Legg igjen en kommentar