Så sint, så sint…..forbandet sint!!!!!

 

Jeg sitter på do og tisser og hører telefonen ringer et sted.

Jeg kan ikke ta den og ikke finner jeg den etterpå heller. Jeg blir så sint som jeg gud ikke kan huske på lenge. Så sint at jeg ikke hadde mere å gi. Så sinna at jeg føler jeg må rope kjempehøyt og jeg roper høyt!!!

 Jeg er så sint på meg selv fordi jeg har jobbet så hardt i dag. Jeg er så sint fordi jeg vil så mye mere, og fordi at jeg er så himla syk. Jeg burde ha klart å besinne meg.

Jeg er så sint fordi en nabo stirrer på meg hele tiden når jeg holder på ute. Jeg er så sint fordi jeg ønsker meg litt fred!!!Jeg blir så sliten av å ikke føle meg vel ute når noen går frem og tilbak og ser på meg. Om jeg gjør alt riktig, om jeg har tatt rette skruen, følgt forskriftene eller har brukt vater……. Grrrrrr….jeg fant ikke den heller og masse annet i dag!!!!!!!!!!

Men slik er det når jeg skal begynne å gjøre noe, og han oppdager det. Jeg klarer ikke å holde ut, enda han er helt harmløs mann. Uskyldig, men jeg sa at han kunne hjelpe meg i stedet for å stå der å glo på meg. Og så gikk jeg inn!!!! I rein fustrajon!!!

Tenk så sint kan en bli, bare fordi en ikke rekker å ta en telefon vil noe si. Som lå under teppet over dyna mi!!!

Men det er ikke slik, jeg har nesten laget en liten platt utenfor huset mitt i dag, uten vater, men med glød og iver. Jeg kan vatre den opp skikkelig etterpå. Når jeg finner det igjen. Eller hvis jeg kjøper et nytt i morgen. Men hadde som mål å bli ferdig med dette i dag!!!!!

Skitens MEnnnnnnnn, hater den, jeg hater å være syk….

Jeg hater å ikke få til noe og jeg hater å ikke ha krefter nok til å klare dette.

Jeg er så sint fordi jeg bare må klare alt selv i mitt liv, alltid alene uansett hva jeg skal begynne på. OK…jeg har verdens snilleste unger, men jeg må klare ting uten dem også. Men det ender som ofte opp med at jeg må gjøre ting selv. Sukkkkkkkk……Dagens lille tale…

Skal liste meg ut i håp om at jeg skal få til dette helt selv….hikst…tørke noen tårer og reise seg opp igjen…jeg blir ikke bedre av å sitte her å deppe!

5 responses to this post.

  1. Posted by Hege on 13.05.10 at 17:44

    He he – jeg kjenner det sinne gitt. Bra du får det ut – det hjelper!

    *tenker på deg*

    Svar

  2. Posted by lykkefund on 13.05.10 at 19:17

    Det ser ut som jeg klarer det selv!!!

    Jippi!!
    En nabo kom med en vater og så fikk jeg en lønn av ham.
    Nydelig blødlønn(liten en)

    Klem tilbake 🙂

    Svar

  3. Posted by Rosa on 14.05.10 at 12:51

    Blir du like fort hissig som meg skal tro, hehe:) Kan blei så eitrende sint, så veit jeg at det stjeler energien jeg så sårt skulle brukt på andre ting, men så må en bare iblant få det ut;) Ja, kunne han nå ikke hjulpet deg i stedet da istedet for å stå å se på.
    God klem tl deg:)

    Svar

  4. Posted by 1 venn on 24.05.10 at 18:42

    klem 🙂

    Svar

  5. heia Lykkefund .)
    – rusler stille inn til deg for å ønske deg en fin og griktig god helg 🙂 håper den vil gi deg hjertero og gode øyeblikk å ta med videre når det røyner på ….Ta vare på deg selv . Ser ut som våren endelig klarer å holde seg over 10 gr her i Kristiansund i helga ?
    *klem*
    L.

    Svar

Legg igjen en kommentar

