Badedrakt og nakkesmerter!!

Uflaks!!

Tenk at det går ann å være så uheldig. Jeg fikk så store smerter av å være i bassenget på lørdag. Jeg våknet opp med store smerter i hele kroppen. Værst på høyre side. Det er helt forferdelig. Klarer ikke å holde hodet oppe eller høyre arm. Det er best å ligge. Tror jeg strevde litt for mye å få på en våt badedrakt….litt komisk i grunn. Da blir det kiropraktor i morgen. Sukk….

Noen dager senere…..

Jeg er blitt mye bedre, men klarer ikke å holde fokus skikkelig ennå. Men må vist til bade lege og røngten. Men da finner de vel utav det i alle fall. Men å gå til kiropraktor var forferdelig, jeg klarte ikke å puste etterpå. Men, men det varte ikke lenge. Mye bedre to dager etterpå…

Legg igjen en kommentar

