Vinter tid, vente tid, vakker tid!

En elsker den hvite sneen.

En venter på den yrende grønne våren.

I mens er det vakkert ute!!

Det får meg til å tenke gode tanker, finne igjen gode minner og lage noen vakre minner igjen. De fine guttene mine viste litt råskap, guttene ble gutter igjen i vinteren og viste at de skulle bli menn en dag!!

De viste muskler i snøen og lekte ute bar overkropp. Levede og lett, under greiner av snø, rullet rund og to armhevinger. Da er jeg stolt mor som ser guttene er friske og ler. Smiler og leker i snøen. Tenk på livet, lev livet mens en venter på noe som en håper skal bli bedre. Men det er jo ikke sikkert. Så jeg gleder meg over vintertid, og venter på noe vakkert og godt(våren) Og livet er vakkert, det finnes så mye skjønnhet ute nå. Jeg ble innspirert av          http://moseplassen.com/  og de fine nydelige vinter bildene. Og jeg fikk mange flotte bilder i hodet. Måtte ut å ta noen natt vinter bilder. De ble fine.   Skal prøve å legge noen ut.

Nede i hagen.

Istapper på min blåregn.

3 responses to this post.

  1. Posted by Emilie Randeberg on 03.01.10 at 21:52

    Vinteren er nydelig, bringer frem så mange gode minner!
    Fikk tatt noen flotte bilder fra vinteren i Stavanger! Sjekk ut på http://www.randeberg.wordpress.com 🙂

    Svar

  2. så hyggelig at jeg kunne inspirere litt 🙂 jeg synes det er så herlig å se hva andre finner av vakre og frydefulle øyeblikk ute i hagen 😀
    Vinter er vakkert, men nå har jeg begynt å lengte til våren. Men i dag var mannen så snill og spadde ut litt friareal til meg i hagen, så jeg kom til benken og kunne gå litt fritt uten å balle på vadestøvler, det hjelper nok tenker jeg, så jeg ikke føler meg så innesperra her.

    Svar

  3. Posted by lykkefund on 24.01.10 at 13:34

    Hei Anne og Emilie 🙂

    Trivelig med nye her inne.
    Vi pleier å se litt til snøklokkene allerede i februar.
    Men i år tror jeg det vil ta litt tid. Snøeb og isen ligger godt i hagen ennå.

    Men jeg får legge inn viterbilder på hjemmesiden min. Den er full av hagebilder.
    http://www.lykkefuria.com

    Svar

Legg igjen en kommentar